sâmbătă, 20 octombrie 2007

Un prim pas!


Totul a inceput ca o provocare, tentatie careia nu i-am putut rezista... Sa ajutam la educarea tinerilor, in special, sa ii invatam sa foloseasca resursele democratiei, sa ii determinam sa constientizeze importanta participarii lor active la cursul societatii.

Zis si facut! Primele idei, dorinta de munca si convingerea ca ceea ce facem este intr-adevar folositor... Asa ne-am mobilizat noi, trei eleve ale clasei a XIa A, de la Liceul Pedagogic "Costache Negri". Numele noastre sunt: Paraschiv Alexandra, Stoian Alexandra si Tiron Laurentia.

Aveam nevoie de ceva sa ne reprezinte, ceva sa ne indentifice... si ce era mai potrivit decat un nume de echipa? In scurt timp, il gasisem si pe acesta: Juveniscratia! Sigur!... nimic nu putea fi mai potrivit! "Juvenis" in latina inseamna "tanar", iar "kratos" inseamna "putere"... puterea tinerilor!

Asa ne incepem activitatea de informare si formare sub egida "Asociatiei pentru participare civica". In blog vom insemna toate demersurile noastre in acest sens, iar voi, cititorii, va puteti exprima parerea in sondajul de opinie ce urmeaza sa fie postat. Ramaneti alaturi de noi, pentru ca numai fiind uniti reprezentam o putere!

2 comentarii:

Ripper spunea...

E o idee foarte buna! Sunt curios ce va iesi...

Anonim spunea...

ce pot sa zic eu..hmm.. ca viitor jurist, pot spune , doar ca.. cei in a caror mana puterea este, vor avea de suferit.. abia astept o confruntare de proportii.. mai ales ca unul din visele mele e sa devin presedinte.. in fine..:P e o idee buna, aceasta a unei "ekipe" impotriva tuturor celor care nu ne baga in seama.. ma rog.. eu unul nu am problema asta:P..e doar.. problema junilor in genere.. de a nu fi ascultati de seniori..drept concluzie, voi spune, ca sunt gata sa ajut.. mai ales ca am incercat mereu ..si..voi sprijini pe cat pot actiunea voastra..:) respectele mele.. voie buna:).